Gasten De Nieuwe Polderkeuken kunnen diamant winnen bij menu

Gasten De Nieuwe Polderkeuken kunnen diamant winnen bij menu

Restaurant De Nieuwe Polderkeuken in Stolwijk van Frank Streefland heeft een bijzondere marketingactie bedacht: gasten die kiezen voor een exclusief 'gouden menu' maken kans een diamant ter waarde van 1500 euro te winnen.

Het menu, dat ook Het Gouden Menu heet, bevat exclusieve ingrediënten als kaviaar, verse truffel, coquille en een gouden dessert.

Iedere gast die dit menu neemt (á 125 euro voor zes gangen en een glas champagne) mag uit een speciale koffer een envelopje pakken, waarbij één van de envelopjes goed is voor een diamant van 1500 euro.

Eigenaar en chef Frank Streefland bedacht de actie in samenwerking met juwelier Van Nienke Sieraden in Gouda. 'Ik wil graag laten zien dat je als toprestaurant anno 2016
vernieuwend bezig moet durven zijn met marketing, zegt hij.

'De Nieuwe Polderkeuken staat als restaurant al bekend vanwege dineren op niveau, In plaats van
menu's in de uitverkoop gooien zoals sommige restaurateurs overwegen, geloof ik in kwaliteit en wil ik met Het Gouden Menu laten zien dat het de moeite waard is om je als gast culinair in de
watten te laten leggen.'