'We zien de overgang met veel vertrouwen tegemoet', zo vertellen de Limburgse cafetariahouders aan Snackkoerier.
Vrije ondernemer
'Eetwinkel richt zich op de vrije ondernemer met visie. Een vrije keuze in het assortiment en periodieke conceptacties, uniek en op maat voor elke Eetwinkel-locatie. Dat spreekt ons aan.'
Assortiment
Het assortiment van BeBo heeft ook enkele aanpassingen ondergaan. Er is meer ruimte voor maaltijdsalades, soepen, luxe broodjes, rauwkost en groenten.
Zelf maken
'Gasten kiezen steeds vaker bewust voor een gezond alternatief. Daar springen we op in. Daarnaast maken we producten zelf, zoals de hamburgers van 100 procent rundvlees.'
Heropening
De eerste dagen na de heropening was het bijzonder druk in de zaak. Gasten wilden met eigen ogen zien hoe het was geworden.
Jubileum
Daarnaast kwamen ze af op de heropeningsacties die in het teken stonden van het jubileum. BeBo bestaat in 2015 25 jaar.