Kritiek op KHN over social media

Kritiek op KHN over social media

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) herkent zich niet in de kritiek op het foutief toepassen van social media. In een open brief aan de branchevereniging stelt horecaprofessional en fervent social media-gebruiker Kim van Velzen geschokt te zijn over hoe KHN omgaat met dit onderwerp.

Kim van Velzen schrijft in de discussiegroep van Misset Horeca op LinkedIn een gepassioneerde professional in de horeca te zijn en zich de toekomst van de branche oprecht aan te trekken.‘Ik ben dan ook geschokt hoe KHN omgaat met dit onderwerp in het algemeen en naar haar leden toe’, aldus Van Velzen.

Van Velzen doelt op het feit dat hij via social media geen dialoog op gang kon krijgen met KHN en medewerkers van de branchevereniging. Daarnaast vindt hij dat KHN haar leden onjuist informeert over social media.

Eus Peters van KHN zegt zich niet te herkennen in de kritiek van Van Velzen en graag met hem hierover van gedachte te willen wisselen. Van Velzen laat weten een gesprek aan te gaan met KHN.