Record aantal bezoekers verwacht op PromZ Event 2006

De vraag naar promotionele producten en diensten stijgt. Bedrijven gaan dit jaar meer budget besteden aan actie- en relatiemarketing met inzet van premiums en relatiegeschenken,' aldus Eric Hoogland, beursmanager bij Het Portaal, uitgever van PromZ Magazine en organisator van PromZ Event, Europa's grootste beurs op het gebied van promotionele producten en business Gifts.

‘Recent onderzoek van marktonderzoekbureau IBT, gedaan in opdracht van PromZ Magazine, geeft aan dat bijna alle sectoren in het bedrijfsleven dit jaar meer gaan besteden. Vooral in business to business is er meer actiebudget beschikbaar. Uit datzelfde onderzoek blijkt ook dat de rol van het premium in marketingcommunicatie groter wordt,’ vertelt Hoogland.

Hij verwacht dan ook een record aantal bezoekers (meer dan 7000) op PromZ Event 2006, die wordt gehouden van woensdag 4 tot en met donderdag 6 april in de Jaarbeurs Utrecht. Zo’n 200 gerenommeerde leveranciers presenteren er hun nieuwste assortiment.

PromZ Event is gericht op marketingmanagers, productmanagers en inkopers van (middel)grote ondernemingen in business to consumer en business to business, en op promotiespecialisten van reclame- en sp-bureaus. Deze professionals hebben gratis toegang tot de beurs als zij hun komst voorregisteren via www.promz.nl .