artikel

“Metos begrijpt de Hampshire gastvrijheid”

Hotel 2055

Hampshire Hotels staan bekend om hun grenzeloze gastvrijheid. Volgens Henrike Lobbes, mede-eigenaar van het landelijk bekende merk, heeft dat alles te maken met de persoonlijke betrokkenheid van de Hampshire hoteliers. “Kenmerkend voor ons concept is dat de ondernemer zowel aan het roer als op de werkvloer staat. Gasten weten zich daardoor bij ons verzekerd van extra comfort, aandacht en verwennerij.”

“Metos begrijpt de Hampshire gastvrijheid”
Arnold Labohm, Henrike Lobbes, Bob Olde Olthof (vlnr)

– Tekst is aangeleverd door Metos – 

Henrike Lobbes kocht het merk Hampshire eind 2017 samen met haar compagnons Arnold Labohm en Bob Olde Olthof. De drie ondernemers exploiteren samen al bijna 25 jaar Hampshire Hotel Avenarius in Ruurlo en sinds 2014 ook Hampshire Hotel ‘s Gravenhof in Zutphen. “Hampshire heeft sinds 2001 een sterke reputatie opgebouwd en die willen wij de komende jaren samen met onze franchisenemers met passie verder uitbouwen.”

Betrokkenheid en loyaliteit

Dat extra stapje dat de Hampshire Hotels voor gasten zet, wordt vanzelfsprekend ook zeer gewaardeerd van leveranciers. “Om die reden zijn wij al vanaf het begin, nu dus bijna 25 jaar, klant bij Metos, leverancier van professionele keukens”, vertelt Henrike Lobbes. “De mensen van dit bedrijf hebben niet alleen kennis van hotelzaken, maar leggen dezelfde betrokkenheid en loyaliteit aan de dag als wij voor onze gasten. Ze begrijpen als geen ander dat wij als hotels – met ontbijt, lunch en diner – 24 uur per dag, 365 dagen per jaar moeten kunnen vertrouwen op onze keuken. Dat zie je terug in de service die ze bieden; hun monteurs staan dag en nacht voor ons klaar.”

De kracht van het collectief

Naast Hampshire Hotel Avenarius en Hampshire Hotel ’s Gravenhof zijn er volgens Henrike Lobbes nog een aantal Hampshire Hotels die werken met Metos. “Het voordeel van een franchiseformule zoals de onze is dat we op verschillende fronten samenwerken. Hoteliers krijgen ondersteuning op het gebied van bijvoorbeeld commercie, het reserveringssysteem en ja vanzelfsprekend ook inkoop. Ervaringen binnen het netwerk worden snel gedeeld. Dat geldt natuurlijk ook voor onze relatie met Metos. Ik kan niet anders zeggen dan dat ze uitstekend aanvoelen wat de ‘Hampshire gastvrijheid’ inhoudt. Daar handelen ze ook naar. Dus als collega’s het aan mij vragen, dan zeg ik: Voor mij alleen Metos.”

Advertisement

Foto's

Reageer op dit artikel