St. Gerlach in race voor Gouden Loekie

St. Gerlach in race voor Gouden Loekie

De tv-commercial van biermerk Brand met horecabedrijf Château St. Gerlach is genomineerd voor de Gouden Loekie maandverkiezing. De winnaar van de maandverkiezing gaat door naar de eindverkiezing om de Gouden Loekie later dit jaar.

De commercial met daarin eigenaar Camille Oostwegel is genomineerd door de Stichting Televisie Ether Reclame (STER).

Château St. Gerlach en Brand Bier zijn samen een actie gestart waarbij drinkers van Brand een overnachting in Château St. Gerlach kunnen winnen als zij een ‘Limburg dop’ hebben gevonden in een krat Brand Bier.

Ter promotie van deze actie werd een commercial opgenomen als vervolg op de commercial met ‘Floris de fietstoerist’. Camille Oostwegel kondigt hierin samen met Floris de actie aan.

Tot en met 26 april kan er op internet worden gestemd op de maandverkiezing van Gouden Loekie.