
Cafetaria Goldenbelds kiest voor duurzame route
De eigenaren van Goldenbelds kozen er vijf jaar geleden bewust voor om te investeren in duurzame oplossingen. De cafetaria in Zutphen was daarmee...
De eigenaren van Goldenbelds kozen er vijf jaar geleden bewust voor om te investeren in duurzame oplossingen. De cafetaria in Zutphen was daarmee...
Armin Vahabian wil de wereld veroveren met Fat Phill’s. Na zijn start in 2019 in Amsterdam en de opening van elf vestigingen in de jaren daarna in...
Ze leerden elkaar kennen in tweesterrenrestaurant De Bokkedoorns. Zij werkte er als gastvrouw, hij als chef de partie. ‘We gingen er iedere dag voor...
‘Hoe zet ik een internationaal concept neer.’ Die zin schrijft Murat Cifci in 2014 op een briefje als hij even daarvoor een unit van 18 m2 heeft...
Franchiseformule Big Bread Kitchen wil de komende 10 jaar groeien van 30 naar 100 vestigingen. Om dat te realiseren, richt de filosofie van eigenaar...
Wouter Staal wil met YB in 2025 internationaal marktleider zijn in het segment plantaardig ontbijt, lunch en alles ertussen. Dat wil hij bereiken met...
Karma Kebab wil het grootste kebabmerk van de wereld worden. Maar dan wel met een plantaardige variant, gemaakt van knolselderij en granen. De eerste...
Menig ondernemer is er nat mee gegaan. Een tweede zaak is geen garantie op succes. Het onzekere aspect weerhield Marvin Meeuwig niet. De eigenaar van...
Bij gezonde formule Freshly Chopped draait het om salades, duurzaamheid en gezondheid. De eerste vestiging in Leiden is geopend. Na een periode van...
Dark- of ghost kitchens zijn niet meer weg te denken uit het horecalandschap. John Broere van catering Broere uit IJsselstein overleefde de...