Nieuw horecaconcept op Schiphol moet zintuigen prikkelen

Nieuw horecaconcept op Schiphol moet zintuigen prikkelen

Het nieuwe horecaconcept Harvest Market dat op 7 maart geopend is op de Nederlandse luchthaven Schiphol, is vooral gericht op het prikkelen van de zintuigen.

Met de geur van vers gebakken brood, knalrode tomaten, frisgroene sla en zachtgele mosterd, wil Harvest Market alle zintuigen van gasten prikkelen. Horecaexploitant HMSHost heeft een concept ontwikkeld waarbij de gast het idee krijgt dat hij zich op een markt bevindt.
Het assortiment van Harvest Market bestaat uit verse en gezonde ingrediënten. Waar mogelijk wordt rekening gehouden met biologisch en duurzame productie.
Bezoekers van Schiphol kunnen op verschillende momenten van de dag terecht bij Harvest Market. 's Ochtends is er een ontbijtcorner, de hele dag zijn er vers afgebakken broodjes, op de grill bereide warme à la minute gerechten en verse pizza's op bestelling.

D-pier

Het nieuwe horecaconcept is te vinden op de D-pier waar vooral Nederlanders en Engelsen komen. Het concept is daarom zoveel mogelijk gericht op Nederlandse en Engelse reizigers. Als internationale horeca-exploitant, is HMSHost naar eigen zeggen altijd op zoek naar innovatieve en gastvrije horeca die aansluit bij consumententrends. 'Met deze kleurrijke outlet proberen we de passagiers op de D-Pier te verrassen en verleiden met gezonde en smakelijke gerechten', aldus Jan Willem Hilbron, General Manager van HMSHost Schiphol Airport.
HMS heeft verschillende outlets op de Nederlandse luchthaven. In 2011 gingen zes nieuwe horecaconcepten van start.