Harbour Club lanceert eigen merchandise: van badjassen tot hoodies

Harbour Club lanceert eigen merchandise: van badjassen tot hoodies
Merchandise van The Harbour Club

The Harbour Club heeft een eigen merchandiselijn gelanceerd. De restaurantgroep verkoopt op de eigen website onder meer tassen, badjassen, hoodies en servies. Het bedrijf zegt daarmee te voldoen aan de vraag van gasten.

Verlengstuk van restaurant

De prijzen variëren van €29 voor een flesopener tot €179 voor een koffieset. Met de lancering van de eigen merchandiselijn boort The Harbour Club wellicht een interessante, nieuwe inkomstenstroom aan. Zeker buiten de landsgrenzen is het fenomeen al bekend. Door populaire horecabedrijven wordt er merchandise verkocht, om zo de band met de gast te verstevigen.

'We zijn verheugd om onze gasten een tastbare herinnering aan hun ervaring bij The Harbour Club te bieden', vertelt Robert Raupach, merketingdirecteur van The Harbour Club. 'Deze exclusieve merchandise is niet alleen een verlengstuk van ons restaurant, maar ook een manier voor mensen om een stukje van onze unieke sfeer mee naar huis te nemen. Ontstaan op veler verzoek vanuit de gast is er nu een prachtige collectie ontworpen door de getalenteerde kunstenaar Selwyn Senatori.'

Kenmerkend voor The Harbour Club

De lifestylecollectie, ontworpen om de geest van The Harbour Club naar huis te brengen, nodigt iedereen uit om deel uit te maken van de club en zichzelf te transformeren in een ware 'captain', aldus het bedrijf. De collectie omvat een mix van keuken-gerelateerde en lifestyle collectors items die kenmerkend zijn voor The Harbour Club. 'Het artistieke meesterschap van Selwyn Senatori, bekend van zijn opvallende kunstwerken die de muren van alle The Harbour Club-vestigingen sieren, vindt nu zijn weg naar draagbare kunst.'