Nieuw bestuur bij de Amrâth hotelgroep

Nieuw bestuur bij de Amrâth hotelgroep
David Dreese en Joris Rietveld.

David Dreese en Joris Rietveld vormen het nieuwe bestuur van Amrâth Hôtels & Restaurants. Dreese als managing director en Rietveld als financial director.

David Dreese is al ruim 20 jaar in diverse managementfuncties werkzaam voor de Amrâth hotelgroep en zal nu verdergaan als managing director. Joris Rietveld is ook al 20 jaar werkzaam voor de Amrâth groep in de rol van financieel adviseur en zal nu de functie van financial director gaan bekleden.

De familie Van Eijl, oprichter van de hotelgroep, gaat meer optreden als belegger in hotels en vastgoed. Oprichter Giovanni van Eijl is op 80-jarige leeftijd met pensioen gegaan en zetelt nog in de Raad van Commissarissen. Zijn zoon Kaspar van Eijl, voormalig statutair bestuurder, treedt toe tot de Raad van Commissarissen. Het voornemen is om de raad van commissarissen verder uit te breiden met twee ervaren bestuurders met specifieke expertise op het gebied van vastgoed en hospitality.

Hotelgroep met 13 hotels

Onder leiding van de heren Van Eijl is Amrâth Hôtels uitgegroeid tot een hotelgroep met 13 hotels in het drie, vier en vijf sterren segment. Waarbij de renovatie van Grand Hotel & Theater Gooiland, de uitbreiding Amrâth Grand Hotel de l’Empereur, de renovatie van het Scheepvaarthuis in Amsterdam naar een vijfsterrenhotel en natuurlijk de aankoop en renovatie van Grand Hotel Amrâth Kurhaus in 2014 met recht hoogtepunten genoemd kunnen worden.

Beide directeuren danken de familie Van Eijl voor het gestelde vertrouwen en kijken met overtuiging naar een mooie toekomst. Samen met 550 enthousiaste medewerkers zal er verder gebouwd worden aan de uitbouw van de Amrâth hotelgroep onder het motto ‘Ambiance, Élégance et Raffinement’.

Bekijk deze collectie

Gastbenadering

Ontdek de essentie van gastvrijheid en bijverkoop in de horeca met deze nieuwe collectie. Van gastvrijheidslessen tot effectieve klachtenafhandelingstechnieken, wij bieden waardevolle inzichten voor het creëren van positieve ervaringen. Leer hoe medewerkers een blijvende indruk kunnen achterlaten en ontdek strategieën om bijverkoop te stimuleren.