Albron: 'vaste eetmomenten verdwijnen verder

Albron: 'vaste eetmomenten verdwijnen verder

De drie G's (Gemak, Gezondheid, Genieten), duurzaamheid, authenticiteit co creation en het verder verdwijnen van de vaste eetmomenten op een dag. Die trends signaleert Albron's marketingdirecteur Marcel Joosten. 'Vaker een zware lunch en een lichte avondmaaltijd'.

Dat zegt Joosten in een interview op Second Sight. Naast de trends authenticiteit, co creation en duurzaamheid ziet hij het verder verdwijnen van de vaste eetmomenten in de dag als belangrijkste verandering in de komende jaren. Volgens Joosten zal zeker de avondmaaltijd aan belang inboeten.

'Voor zover er een nieuw vast moment komt, wordt dit het middagmaal. We zullen vaker een zware lunch en een lichte avondmaaltijd nuttigen.' Volgens de marketingdirecteur van Albron wordt ons eetpatroon mediterraner, al zal de consument vaker dan voorheen Aziatisch verkiezen boven Italiaans of Frans.

Meer Albron nieuws: