Kindercateraar belooft omzetexplosie

Kindercateraar belooft omzetexplosie

Kindercateraar The Lunch Box Company wil met zijn boterhammenservice explosief groeien. De organisatie achter Lunch4Kids denkt aan een omzetgroei van bijna 300 procent.

Dat meldt het ondernemersblad Sprout. The Lunch Box Company hoopt dit jaar een omzet te scoren van 1,1 miljoen euro. In 2007 moet dat zijn opgelopen tot 4,3 miljoen euro. Een groei van ruim 290 procent.

Het concept wil schoolgaande kinderen verantwoord laten lunchen. Het lunchpakket is afgestemd op kinderen van lagere scholen. Het kleurrijke kartonnen doosje is gevuld met gezonde lunchartikelen, dat elke dag voor lunchtijd bij scholen wordt bezorgd. De pakketten kunnen worden aangevuld met speciale dieetwensen, zoals glutenvrij en halal.

Een lunchpakketje kost maximaal 2,75 euro per dag. Een aantal prominente leveranciers van A-merken, waaronder Bolletje, Danone en Campina, hebben inmiddels toegezegd om aan Lunch4Kids te leveren. Initiatiefnemers zijn Petra Teeuwen (34) en Peter Veldhuizen (28).