Geluksvogel-actie Snackpoint succes

Geluksvogel-actie Snackpoint succes

Nu al meer dan 40.000 inzendingen. Cafetariaformule Snackpoint spreekt daarom over de succesvolste prijzenactie in haar bestaan. De actie 'Geluksvogel van het Jaar' is daarom met een maand verlengd.

De keten houdt geregeld grote prijzenacties, waarbij auto’s en luxe reizen worden weggeven. ‘Daar krijgen we altijd veel respons op’, zegt formulemanager Rogier Gielen van Snackpoint. ‘Deze actie breekt echter alle records. We hebben actie verlengd met de maand september, door er een extra hoofdprijs aan toe te voegen: een wereldreis voor 2 personen.’Bij elke besteding krijgen klanten een deelnamekaart die kan worden opgestuurd of ingeleverd bij een Snackpoint-vestiging. De prijzenpot is dan niet misselijk. Er is voor €125.000 aan prijzen te winnen, te verdelen over 250 winnaars. Naast de hoofdprijs maken deelnemers kans op een jaar lang een wekelijks tegoed van €10,- bij een Snackpoint-vestiging.