Beckers gaat volop snacken

Beckers gaat volop snacken

Snackfabrikant Beckers gaat zich met een aangepaste strategie actiever richten op lekkere en kwaliteitsvolle snacks. Marc Waelbers is Managing Director van Beckers Benelux en heeft de leiding.

Met de aangepaste strategie, helemaal gericht op snacks, keert Beckers terug naar zijn core business en volgens Waelbers ook naar het ‘hart van de snack’: ‘Wij hebben in Nederland en België een unieke snackcultuur. Van het Noorden van Nederland tot in Wallonië zijn er enorm veel snackbars en frituren. Dat vindt je op geen enkele andere plek in de wereld. Het is bijna een uniek cultuurerfgoed.’

Marc Waelbers

Waelbers hoopt met de nieuwe visie wat meer trots te creëren rondom de plek van snacks in onze cultuur. ‘In feite zijn we niet trots genoeg op die snackcultuur. Wij willen daar met Beckers verandering in brengen, met meer dan ooit kwaliteitsvolle snacks om lekker van te genieten.’

Het nieuwe hoofdkantoor van Beckers Benelux staat in Breda. De meeste Belgische en Nederlandse werknemers zijn daar al een half jaar aan het werk.

Met een nieuwe reclamespot laat Beckers zien wat de geschiedenis van hun bedrijf is en hoe de fameuze frikadel is ontstaan.