Doodeman nieuwe topman Ad van Geloven

Doodeman nieuwe topman Ad van Geloven

Snackproducent Ad van Geloven gaat Peter Doodeman aangestellen als nieuwe CEO (Chief Executive Officer). Hij volgt Hans Vermeulen op.

De nieuwe topman wordt per 1 oktober benoemd. Dat melden diverse Nederlandse en Engelse websites. Doodeman is momenteel directeur European Consumer Solutions, verbonden aan verpakkingsspecialist Meadwestvaco.

Doodeman werkte daarvoor onder andere als president van de Europese food-divisie van Sara Lee. Ook was hij werkzaam voor bedrijven als Medicijn Express, Gist-Brocades en McKinsey.

De huidige CEO Hans Vermeulen blijft verbonden aan Ad van Geloven als vice-voorzitter van de Raad van Commissarissen. Vermeulen is al zestien jaar verbonden aan de snackproducent, waarvan de laatste negen jaar als directeur.

Ad van Geloven, opgericht in Tilburg in 1960, is producent van diepvriessnacks met een sterke marktpositie in de horeca en retail. Andere merken van de producent zijn Mora, Van Lieshout Snacks, Welten Snacks en Hebro.