Nieuwe huisstijl Ad van Geloven

Nieuwe huisstijl Ad van Geloven

Ad van Geloven heeft een nieuwe huisstijl. De verpakkingen en het promotiemateriaal zijn voorzien van een eigentijdse en frisse uitstraling, waarbij de vertrouwde kleuren groen en zwart en de bekende kleurcodering behouden blijven.

Op de verpakkingen, voorzien van een kwaliteitszegel, zijn de verpakkingsdeclaraties van de producten aangepast. Deze voldoen nu al aan de nieuwe richtlijnen van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA). Daarmee loopt Ad van Geloven vooruit op regelgeving die eind volgend jaar ingaat.

Het etiket geeft nu al extra informatie. Bestanddelen die allergische reacties kunnen veroorzaken staan voortaan op de verpakking vermeld. ‘Het is voor cafetariahouders mogelijk om dat aan klanten te communiceren’, legt Van Dommelen van Ad van Geloven uit.

‘Kwaliteit en herkomst staan in de nieuwe uitstraling centraal’, vervolgt hij. Het nieuwe logo bestaat uit drie elementen. Het gaat om een schild om het ambacht te benadrukken, het monogram en een kroontje. Dat laatste onderdeel staat voor de drie torens van Tilburg en legt een link naar de kroket, het voornaamste product van het merk.

Er is tevens nieuw promotiemateriaal ontwikkeld. Dat kan via de vernieuwde website worden aangevraagd. De nieuwe huisstijl gaat gepaard met een actie voor ondernemers.