Kwalitaria bestrijdt zomerdip met prijzenfestival

Kwalitaria bestrijdt zomerdip met prijzenfestival

Kwalitaria introduceert deze zomer de 'Eropuit!-weken'. Tijdens de zomermaanden juli en augustus maken consumenten kans op leuke prijzen. De actie wordt ondersteund met een radiocommercial op Radio 538.

Bij elke besteding van €5 ontvangt de gast tijdens de 'Eropuit!-weken' een kanskaart en bij actie producten zelfs een dubbele Daarmee zijn uitjes te winnen zoals gratis toegangskaarten voor pretparken of een ballonvaart. Ook zijn er andere prijzen zoals 1.000x een Ben&Jerry's cup of 100x een Heinz reiskoffer.  Als hoofdprijs verloot Kwalitaria elke 2 weken een Hollandse transportfiets in Kwalitaria look&feel.

Om de 'Eropuit!-weken' onder nieuwe en bestaande consumenten goed onder de aandacht te brengen is er volop media aandacht. Naast het verspreiden van zo'n 1 miljoen huis aan huis folders start er een radio campagne bij Radio 538.  Het straatbeeld rondom d ecafetaria wordt bepaald door vloer- en raamstickers, posters en beachvlaggen. Speciaal voor de campagne is de website geschikt gemaakt voor de mobiel.  Tijdens het wachten is daardoor al te checken of een prijs is gewonnen.