Het bedrijf, met een jaaromzet van 195 miljoen euro marktleider in Nederland, heeft daartoe inmiddels onderzoek laten verrichten.
Joosten: 'Wat blijkt: Chinezen zijn gek op onze bitterballen. Mensen in China kopen heel veel Nederlandse producten online. Dus dat is iets dat we zeker gaan verkennen. We onderzoeken hoe we onze bitterbal in China kunnen krijgen.'
Een uitvoerig vraaggesprek met de marketing-directeur van Van Geloven verschijnt in Snackkoerier nummer 13. (Foto: de voorkant van het bedrijfspand van Van Geloven.)
Bitterbal mogelijk naar China

Marketing-directeur Marcel Joosten van snackfabrikant Van Geloven in Tilburg speelt met de gedachte om de oer-Hollandse bitterbal te gaan verkopen in China.
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.
