Echtpaar bestelt bamischijf, krijgt scooter

Echtpaar bestelt bamischijf, krijgt scooter

Het zal je maar gebeuren; je bestelt een bamischijf bij je favoriete cafetaria en even later rij je met een spiksplinternieuwe scooter naar huis. Het overkwam een echtpaar in Roelofarendsveen.

Leverancier Elite en partner De Digitale organiseerde onlangs bij gezamenlijke relaties een narrowcastingcampagne met een winactie. Onder klanten die gedurende de actieperiode kozen voor de bamischijf van Elite werd een scooter verloot. De heer en mevrouw van der Voet, regelmatige bezoekers van Snacksalon de Schelp in Roelofarendsveen en liefhebbers van de Elite-bamischijf, waren de gelukkige winnaars.

Bamischijf bij Snacksalon de Schelp

Toen zij onlangs genoten van een bamischijf werden ze door de medewerkers van Snacksalon de Schelp gewezen op de winactie. Zij twijfelden geen moment, vulden de deelnamevoucher in en leverde deze in. 'Wij hadden natuurlijk nooit verwacht dat uitgerekend wij die mooie scooter zouden winnen', aldus het echtpaar, dat een Peugeot-scooter van het type Django Evasion – ter waarde van 2800 euro – uitgereikt kregen van Theo Norder, eigenaar Snacksalon de Schelp en Mellany Hageman van Elite.

Narrowcasting

Behalve leverancier helpt Elite ondernemers ook met marketing. Samen met partner De Digitale probeert de leveranciers met behulp van een persoonlijk narrowcastingkanaal het assortiment nóg aantrekkelijke te presenteren.