nieuws

Frietje Vrede voor Warchild krijgt vervolg

Fastfood 22

Op 5 mei starten cafetaria’s in Nederland met de verkoop van een ‘Frietje Vrede’. Gasten kunnen bij hun frietje voor 20 cent een speciaal ontworpen houten ‘vredesvorkje’ kopen.

Frietje Vrede voor Warchild krijgt vervolg

De opbrengst gaat naar WarChild. War Child ondersteunt kinderen die elders op de wereld de gevolgen van oorlog ondervinden. Ook vorig jaar vond de actie plaats.

Basispakket

Ondernemers die mee willen doen kunnen zich inschrijven via FrietjeVrede.nl. Zij kopen dan een basispakket à 150 euro. Dit pakket bestaat uit 500 vredesvorkjes en promotiemateriaal, zoals een perskit, een raamsticker, en een box voor op de counter.

Door de vorkjes te verkopen verdient een ondernemer 100 euro terug. Voor 100 euro extra kunnen ondernemers nog 500 extra vorkjes bestellen.

De actie loopt zolang het aantal vorkjes strekt.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels