nieuws

Dit zijn de beste Family en Foodmaster van 2017

Fastfood 0

FHC Formulebeheer heeft de beste Family en Foodmaster van het jaar gekozen. Dat gebeurde op de jaarlijkse sport- en relatiedag. Ook werden er hygiëne- en marketingawards uitgereikt aan franchisenemers van beide formules.

Dit zijn de beste Family en Foodmaster van 2017
V.l.n.r: Ralph Markwat (directeur FHC Formulebeheer), Welmoed Noteboom en Raymond Delwig (ondernemers Foodmaster De Zwijs in Waalwijk) en Mijndert Overgaauw ( Beckers).

Tijdens een feestelijk diner in Fort St. Gertrudis in Geertruidenberg mochten verschillende ondernemers een prijs in ontvangst nemen voor een zaal met 150 genodigden. De Zwijs in Waalwijk werd uitgeroepen tot beste Foodmaster van 2017. ‘Ondernemers Welmoed Noteboom en Raymond Delwig en zijn altijd enthousiast in de weer met acties, hebben afgelopen jaar veel gedaan aan de uitstraling van de zaak en zijn leuk actief op Facebook’, aldus de jury.

Nieuwe bakwand

Bij Raymond en Welmoed zit de cafetaria in hart en nieren. Raymond is zelfs al sinds zijn dertiende werkzaam in de branche. Afgelopen jaar heeft het stel niet stilgezeten. In de cafetaria is een nieuwe bakwand geplaatst en ook aan de sfeer in en rondom de zaak is hard gewerkt. Daarnaast bezorgt Foodmaster De Zwijs al enige tijd frites en snacks in en rondom Waalwijk. Als een van de eerste zijn ze gestart met Foodmaster Delivery, met succes. Het bezorgautootje van De Zwijs maakt dagelijks veel ritjes. Hiermee zijn zij een goed voorbeeld voor alle andere ondernemers die willen starten met online bestellen.

Mooie omzetstijging

De titel beste Family van 2017 was voor Family Uithoorn van Marvin en Mitchell Meeuwig. Deze zaak is al meer dan twintig jaar een begrip in Uithoorn. Daarbij zijn ze sinds een jaar succesvol gestart met thuisbezorgen. Dit en de vele inspanningen van het team hebben onder andere voor een mooie omzetstijging gezorgd. Family Uithoorn is altijd actief en overal zichtbaar, van gratis ijs uitdelen tijdens de rolstoelvierdaagse tot actieflyers en het maken van filmpjes voor Facebook. Verder scoren ze hoog op hygiëne en kregen ze een mooie beoordeling van de mystery shoppers.

Naast een bokaal kregen de beste Family- en Foodmaster-ondernemers van FHC een geheel verzorgde trend tour naar Barcelona aangeboden.

Hygiëne en marketing

Family Nieuw-Lekkerland en Foodmaster Snackland in Amsterdam gingen ervandoor met de hygiëne awards. De prijzen voor beste marketing waren voor Family Maarheeze (onder andere dankzij acties rondom hun 30-jarig jubileum) en Foodmaster Veldt Snacks in Heiloo.

De franchisenemers van Family en Foodmaster worden jaarlijks beoordeeld aan de hand van de resultaten van een mystery-bezoek en een hygiënekeuring. In hoeverre ondernemers actief zijn met lokale en landelijke marketing speelt ook mee. Daarnaast kijkt FHC naar de index van de omzet.

Foto's

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels