nieuws

Serious Fun geeft boost aan softijs

Fastfood 1526

De nieuwste editie van Serious Fun is verschenen. Het halfjaarlijkse inspiratiemagazine voor softijs verkopend Nederland staat in het teken van de laatste trends en innovaties voor het net geopende (soft)ijsseizoen.

Serious Fun geeft boost aan softijs

Op uiteenlopende manieren laat het blad zien hoe softijs de komende maanden meer plezier en omzet kan opleveren. Serious Fun is een initiatief van Nic, leverancier van softijsproducten en softijsverkoopconcepten.

Van Lemon Sunshine tot Squeezy

Het minimagazine staat vol met tips om meer softijs te verkopen, met meer marge en meer rendement. Er komen diverse creaties voorbij, inclusief de hit van komende zomer: de Lemon Sunshine, een verfrissende milkshake op basis van softijs. De softijsinnovatie van dit voorjaar is de Squeezy: het knijpzakje voor softijs, speciaal voor de allerjongsten. Tot slot wordt een kijkje gegeven in de keuken van een Haagse ijshotspot.

Gratis te downloaden

Serious Fun maakt duidelijk hoe er eindeloos kan worden gespeeld met softijscreaties en dat het met softijs heel leuk zakendoen is. Geïnteresseerden die de lente/zomereditie van Serious Fun niet hebben ontvangen, kunnen het minimagazine gratis aanvragen of downloaden. Het volgende nummer verschijnt komend najaar.

Leestip: Inspirerende voorbeelden om softijs te presenteren

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels