Alles over Gastvrijheid

Finalisten bekend van Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs

Finalisten bekend van Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs

De 10 finalisten van de prestigieuze Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs zijn bekend. Deelnemers doorstonden met verve de intensieve theorieronde...

The Offline Club laat zien waarom gasten zonder telefoon interessant zijn voor horeca

The Offline Club laat zien waarom gasten zonder telefoon interessant zijn voor horeca

Steeds meer ondernemers ontdekken de voordelen van The Offline Club. Cafés gaan speciaal open voor gasten die bij hen een paar uur zonder mobieltje...

Gespot: Telefoonlaadkluis op terras voorkomt  veel gedoe achter de bar

Gespot: Telefoonlaadkluis op terras voorkomt veel gedoe achter de bar

In een wereld waar smartphones een onmisbaar onderdeel zijn geworden van ons dagelijks leven, heeft restaurant Blink in Zeist een slimme oplossing op...

Rosanne Bos (links, zilver) en Paris Koeleman (rechts, goud)

Student Paris Koeleman wint goud op de NK Skills voor beste gastvrouw van Nederland

De horeca van de toekomst heeft zich van zijn beste kant laten zien tijdens de NK Skills the finals in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch. Hier...

Tien tips voor meer fooi

Tien tips voor meer fooi

Hoe krijg je meer tipgeld van de gast. Daar hebben ervaren medewerkers in de bediening vast een mening over, maar wat veel mensen niet weten is dat...

Hoe ga je om met apart afrekenen bij grote groepen in de horeca?

Hoe ga je om met apart afrekenen bij grote groepen in de horeca?

Hoe ga je om met apart afrekenen bij grote groepen? Misset Horeca zet tien opties op een rij.

Maak gepersonaliseerde gastvrijheid mogelijk met 360° gastprofielen

Maak gepersonaliseerde gastvrijheid mogelijk met 360° gastprofielen

Als kennis macht is, wat zou je dan doen met een 360° gastprofiel? Die vraag stond centraal tijdens een hospitality-event georganiseerd door de...

Pop-up Karen's Diner: laat je uitschelden in Hoofddorp en Leeuwarden

Pop-up Karen's Diner: laat je uitschelden in Hoofddorp en Leeuwarden

Nadat eerder Amsterdam al een pop-up vestiging had van Karen's Diner, opent de Australische formule die als doel heeft om gasten zo slecht mogelijk...

Tevreden gasten bij Proeflokaal Bregje.

Nederlandse restaurantketens scoren goed bij gasten met gemiddelde NPS van 72

De grootste restaurantketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +72. Proeflokaal Bregje krijgt de hoogste score (+91)....

5 tips voor een meer gepersonaliseerde gastervaring in je hotel

5 tips voor een meer gepersonaliseerde gastervaring in je hotel

Meer dan ooit verwachten gasten een gepersonaliseerde ervaring, en de hotellerie vormt daarop geen uitzondering. Uit recent onderzoek bleek dat 86...