artikel

Tweedaagse Mobiele Horecatraining

Horeca

Thema: ‘Ondernemerschap=keuzes maken’ Datum: woensdag 14 en donderdag 15 mei Begin- en eindpunt: Ammerzoden (Bij Den Bosch)Training op locatieEen busreis langs boeiende bedrijven in Brabant, Limburg en Belgisch Limburg. Een blik achter de schermen en een uitvoerige presentatie over de bedrijfsvoering in kleine en grote bedrijven. Met als doel ervaringen uitwisselen en nieuwe ideeën opdoen. […]

Thema: ‘Ondernemerschap=keuzes maken’

Datum: woensdag 14 en donderdag 15 mei

Begin- en eindpunt: Ammerzoden (Bij Den Bosch)

Training op locatie
Een busreis langs boeiende bedrijven in Brabant, Limburg en Belgisch Limburg. Een blik achter de schermen en een uitvoerige presentatie over de bedrijfsvoering in kleine en grote bedrijven. Met als doel ervaringen uitwisselen en nieuwe ideeën opdoen. Dit alles in een collegiale en ontspannen sfeer. Dat zijn de ingrediënten van de Mobiele Horecatraining die Misset Horeca in samenwerking met Horeca Trainings- en Adviesbureau Lenting & Partners voor de vijfde keer organiseert.

Tweedaagse tour
Gedurende twee dagen reist u per luxe touringcar – uitgerust met 24 speciale werkplekken – door Nederland en een stukje van België. Een grote variatie aan bedrijven komt aan bod: caféconcepten, restaurantconcepten, familiebedrijven. Ondernemers in Den Bosch, Eindhoven, Maastricht, Uden en Sint-Truiden in België laten u achter de schermen kijken en vertellen over de manier waarop ze werken. Onder leiding van trainer Ton Lenting, directeur van Lenting & Partners, en Martijn Reintjes, adjunct-hoofdredacteur van Misset Horeca, zullen de succesfactoren van bezochte bedrijven samen met u worden geanalyseerd. Dit stelt u in staat om actiepunten in het eigen bedrijf te realiseren.

Thema: keuzes maken
Het thema van de training dit jaar is ‘keuzes maken’. Dat is onlosmakelijk verbonden met het ondernemerschap. Een horecabedrijf voor iedereen is… een horecabedrijf voor niemand! Een professionele horecaondernemer kiest bewust voor een bepaalde doelgroep, en stemt hier zijn bedrijfsfilosofie op af. Maar er zijn nog veel meer beslismomenten, met elk hun eigen impact op de bedrijfsvoering of de uitstraling. Het geeft het horecabedrijf karakter, op grond waarvan gasten kiezen. De ondernemers van de horecabedrijven die u tijdens deze mobiele horecatraining bezoekt, hebben duidelijke keuzes gemaakt.

Voor wie?
De Mobiele Horecatraining is bedoeld voor kritische horecaondernemers en bedrijfsleiders die hun blik willen verruimen en kennis willen maken met andere bedrijven en de filosofie daarachter.

Korting voor abonnees
Abonnees van Misset Horeca betalen geen 575 maar 505 euro per persoon. De prijzen zijn exclusief BTW en inclusief vervoer, lesmateriaal, ontbijt, lunches, diner en overnachting. Tegen een meerprijs van 35 euro boekt u een eenpersoonskamer.

Reageer snel!
De bus biedt plaats aan maximaal 24 deelnemers. Inschrijving gebeurt op volgorde van aanmelding. Fax of stuur de ingevulde en ondertekende bon zo snel mogelijk naar: Misset Horeca, Mobiele Horecatraining, Postbus 4, 7000 BA Doetinchem. Het faxnummer is (0314) 34 92 37. U krijgt vervolgens een bevestiging en een factuur toegestuurd. Aanmelden kan ook op www.zibb.nl/horeca.

Meedoen?

Wilt u na het lezen van dit artikel ook deelnemen aan de Mobiele Horecatraining op 14 en 15 mei? Stuur dan een e-mail naar de redactie van Misset Horeca.
Nu mailen