artikel

Week lang de kunst van ondernemen

Horeca

Op 28, 29 en 30 maart wordt de 10e editie van “de Week van de Ondernemer” gehouden. In de Jaarbeurs in Utrecht wordt een platform geboden voor het uitwisselen van kennis, het opdoen van inspiratie en het uitbreiden van het netwerk. De kunst van het ondernemen staat centraal.

Woensdag 29 maart lijkt voor de ondernemer in de gastvrijheidsindustrie de meest interessante dag. Dan staat het evenement in het teken van horeca, recreatie, toerisme, cultuur en detailhandel. Aanwezig zijn onder meer topondernemers, bewindslieden, de voorzitter van MKB-Nederland Loek Hermans en andere deskundigen. Zij voorzien de bezoekers van adviezen over succesvol ondernemen.

Enkele hoofdbrekens van het ondernemerschap, te weten: Personeel & Organisatie, Marketing & Verkoop, Communicatie & E-Business, Productiviteit & Efficiency, Bedrijfsvoering & Financieel Beheer worden uitvoerig belicht. Op Business Plaza, hét ontmoetingsplein van de Week van de Ondernemer, presenteren kennispartners, brancheorganisaties en sponsors zich in een zakelijke omgeving. De beleving en interactiviteit worden gestimuleerd door de unieke ‘meetingpoint-formule’, rondetafelgesprekken, netwerklunches, matchmakingprogramma’s en adviesgesprekken.

Op woensdagavond 29 maart staat er een Party & Award Night op het programma. Een gelegenheid vol ambiance waar men met andere ondernemers, vertegenwoordigers van brancheorganisaties, businessclubs en landelijke overheden kan converseren. Tijdens deze avond vindt de uitreiking van onder andere de ‘Baas van het jaar 2006’, ‘Mailtreffer 2006’ en ‘Ondernemer van het Jaar 2006’ plaats. Voor meer informatie: www.weekvandeondernemer.nl.