artikel

Bieze overall winnaar 1e Foodservice Cooperation Award

Horeca

Bieze is overtuigend winnaar geworden van de eerste Foodservice Cooperation Award.
Met een gemiddelde cijfer van 8.08 voor betrouwbaarheid, 7.88 voor vakkennis en een 7.75 voor innovatiekracht is Bieze de terechte winnaar geworden.

Bieze overall winnaar 1e Foodservice Cooperation Award

Bieze Foodservice is blij verrast met de erkenning van de grossiers. Unit manager Foodservice Marcel Burggraaf vertelt: ,,Verbaasd omdat wij niet op de hoogte waren van dit onderzoek. En tegelijkertijd trots omdat de markt Bieze Foodservice op de eerste plaats heeft gezet. We scoren hoog op betrouwbaarheid en dat onderstreept onze visie: samenwerking kan alleen slagen als je betrouwbare partners van elkaar bent. Dat de uitkomsten gebaseerd zijn op onafhankelijk onderzoek geeft er nog meer waarde aan. Het verplicht ons tegelijkertijd om tot nog betere prestaties te komen. Dat is een uitdaging die we graag aangaan.”

Burggraaf geeft aan dat foodservice als een apart kanaal gezien wordt die een eigen benadering nodig heeft. ‘Dat zie je terug in onze producten, verpakkingen, ondersteuning etc., alles is afgestemd op de doelgroep in het desbetreffende kanaal. We zijn voortdurend bezig om onze kennis van het foodservicekanaal te verbreden en uit te diepen. Zo wordt er stelselmatig onderzoek gedaan naar behoeften, trends en ontwikkelingen en kijken we heel gericht hoe we daar op in kunnen spelen.’

Samenwerking intensiveren

Binnen Foodservcice is Bieze actief met Bieze brood- en toast salades, Bieze rauwkost –en maaltijdsalades, Neven Food maaltijdcomponenten en Grossman conserveringsvrije salades en antipasti/tapas. ‘Innovaties in product, dienst of concept zijn belangrijk en die stemmen we ook heel gericht af op de behoefte binnen Foodservice. Daar gaan we ook in de komende jaren mee door. Ons doel is om een nog prominentere rol in dit kanaal te gaan spelen. Het Foodservice kanaal zal steeds belangrijker gaan worden en in omzet en volume gaan toenemen door een veranderende leefomgeving en gedrag van de consument. Dat vraagt van ons dat we de samenwerking met onze partners binnen Foodservice gaan intensiveren en verder professionaliseren. Daar ligt een belangrijke focus op. Échte samenwerking is de fundering voor beide partijen om succesvol te kunnen zijn in het professionele kanaal. Dan voeg je waarde toe en weet je onderscheid te creëren. De klant beter maken en passie voor Food, dat is uiteindelijk waar het bij Bieze Foodservice omdraait.’