artikel

Mijn 2011: Bas Hoogland

Horeca

Bedrijf: Landal GreenParks
Functie: Commercieel directeur

Mijn 2011: Bas Hoogland

Wat is het persoonlijke hoogtepunt van het afgelopen jaar?

Het zelf ontdekken en gebruiken van social media, met name Twitter. Zelf creëren, bedenken en doen met een ongelooflijk bereik waarbij inmiddels 5000 mensen je volgen via @bashoogland.

Wat is het zakelijke hoogtepunt van het afgelopen jaar?

Een zeer snelle en succesvolle introductie van nieuwe accommodaties waaronder strandhuisjes, eco bungalows en grotere bungalows voor families. Daarnaast het feit dat we bij Landal GreenParks een immens groot project gestart zijn ter vernieuwing van veel bungalows. We investeren enorm ondanks de economische recessie. Tot slot het feit dat we weer een top 3 notering hebben Bij de verkiezing “Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland”

Welk rapportcijfer geef je 2011 en waarom?

Een 8! Er zijn mooie dingen bereikt, we investeren enorm en ja het komt niet van zelf en we merken best wat tegenwind maar daar zitten we voor. Zolang er nog gasten bij de concurrent verblijven, zijn er nog kansen genoeg…

Welke internationale trends uit de horecabranche doen in 2012 Nederland aan?

Ik zie geen schokkende of bijzondere dingen aankomen.

Welke drie zakelijke doelen heb je je voor 2012 gesteld?

1) Het nog meer gasten naar de zin maken zodat die ons aanbevelen en zelf terugkomen. Dan komt het resultaat “vanzelf”

2) Het verder ontwikkelen van onze e-commerce strategie

3) Alles wat we nu doen nog beter doen…