artikel

Verstegen Spices & Sauces: Een betrouwbare partner zijn

Horeca

Dat voor Verstegen het Foodservicekanaal steeds belangrijker wordt, blijkt ook wel uit het feit dat het Foodservice salesteam is uitgebreid met vijf vertegenwoordigers. Het initiatief tot FoodService Cooperation Onderzoek past dan ook naadloos in de visie om meer te investeren in een betere samenwerking.

Verstegen Spices & Sauces: Een betrouwbare partner zijn

Marketing manager Lida van Rij is er kort over: Het is een eer dat Verstegen de tweede plaats heeft behaald. ‘Een beoordeling als deze door onze partners doet je goed. We juichen dit soort initiatieven dan ook zeer toe en ondersteunen deze van harte. De veranderingen in de Foodservicemarkt gaan hard en dan is het van belang om goed te blijven presteren en als partner samen met de professionals te werken. Betrouwbaarheid als partner heeft binnen Verstegen de hoogste prioriteit en daar doen we ook alles aan. Binnen de communicatie en samenwerking zijn van beide zijden nog wel verbeteringen aan te brengen. Daar zijn we ons zeker van bewust.’

Onder het Verstegen merk is Verstegen actief met de Verstegen Spicemixen del Mondo, Fruitpeppers, Spiceoil del Mondo en de Culinaire sauzen. ‘Rekening houdend met de milieuproblematiek en authenticiteit van producten spelen wij in op de trends en willen hierin graag de initiator zijn. Ook op het groeiend bewustzijn spelen we in. Zo zijn we volop in de voorbereidingen om producten en verpakkingen te matchen conform de evolutie binnen Foodservice.’