artikel

Horeca Top 100 2014 nr. 67: UMH Group/ Maison George

Horeca

Gustaviano, Maxime, Dante en Herengracht bar en grill. Klinkende namen die deel uit maken van UMH/Maison George. UMH staat voor Uitsluitend Mooie Horeca en dat zijn deze café-restaurants bedrijven zeker.

Zakelijk hoogtepunt voor deze groep is de verkoop van brasserie Maxime aan Prada. Als dieptepunt noemt directeur Niels Reijers het geschil met gemeentelijke overheid over vergunningen.
Overall heerst er bij het management optimisme over 2013. ‘Goed jaar, waarbij we gewerkt hebben aan stabilisatie van kosten, personeel, service en gezonde omzetgroei.’ Voor 2014 zit een groei van vier vestigingen in de pijplijn. Onder meer een George aan zee in Zandvoort. De overname van Caffe PC in Amsterdam en meerdere George-zaken in de hoofdstad en Den Haag. Komend jaar zal er gebouwd worden aan het merk George.

Vestigingen: 11
Omzet: €14 miljoen (€11,8 miljoen) ▲18,6%
Rapportcijfer: 7 / Economisch klimaat: 8
Verwachte omzetgroei: 15%

www.umhgroup.nl