artikel

Horeca Top 100 2015 nummer 70: Verhage

Horeca

 

Positie 2014: 68
Vestigingen: 36
Omzet 2014: €14
Omzet 2013: €13,5
Stijging: 3,7%
Rapportcijfer: 8
Economisch klimaat: 7
Verwachte omzetgroei: 2,5%

Tom Bijl van Verhage: ‘In 2014 hebben wij ons voornamelijk beziggehouden met het implementeren van een nieuwe huisstijl, met als doel een eigentijdse  itstraling, die in dienst staat van een verbetering van de ervaring en beleving van onze gasten.’ Verhage adopteerde onder meer elementen van La Place. Hoewel de sluiting van een vestiging noodzakelijk was, ‘hebben  wij in 2014 beter gepresteerd dan verwacht.’ Bijl is trots dat drie vestigingmedewerkers zich ontwikkelden tot franchisenemers. De primaire doelstelling van Verhage is immers het opereren vanuit de basis: de beste
eet- en afhaalgelegenheid van de buurt zijn. Een opsteker was de regionale award de Gouden Frituur 2014 van RTV Noord-Holland. Deze prijs voor de best scorende Noord-Hollandse snackbar op het gebied van klantvriendelijkheid, atmosfeer en kwaliteit ging naar Verhage Floriande in Hoofddorp.
www.verhage.nu