artikel

Horeca Top 100 2016 nummer 60: Huis ter Duin

Horeca

Het lijkt een rustig jaar te zijn geweest aan het Noordwijkse strand. De omzet bleef gelijk aan het jaar ervoor en commercieel directeur Stefan Stokkermans kan geen specifieke hoogtepunten noemen. Wel ziet hij met tevredenheid dat het vertrouwen van zowel particuliere als zakelijke gasten in zijn hotel stabiel is.

Vestigingen: 1
Omzet: €20 miljoen (€20 mln)  0%
Rapportcijfer: 8 / Economisch klimaat: 8
Verwachte omzetgroei: 3%

Anders dan twee Noordwijkse collega’s die de afgelopen jaren aansluiting zochten bij grote internationale merken – Palace hotel werd Radisson Blue, Hotel van Oranje sloot aan bij Marriott – doet Grand Hotel Huis ter Duin het geheel op eigen kracht. Investeringen werden vorig jaar gedaan in de gevel aan de zeezijde en aan een nieuw kamertype: Charming. Vorig jaar zijn twee etages daarmee uitgerust, dit jaar volgen nog eens vier etages. Ook pakt Stokkermans de toiletten in het conferentiedeel aan.
Huisterduin.nl