blog

Missie

Horeca

Na gewerkt te hebben voor verschillende horecavakbladen en Koninklijke Horeca Nederland, ga ik nu aan de slag bij het mooie merk Misset Horeca. Als kersverse hoofdredacteur kon ik de afgelopen weken meteen aan de bak. Ik reisde als jurylid van de Terras Top 100 het hele land door om de finalisten te bezoeken. Ook gaven we de aftrap van de Café Top 100 en de Koffie Top 100. Evenementen waarbij het draait om succesvolle ondernemers.
met een missie: de eerste plaats halen.

Missie

Wat opvalt aan de Top100-ondernemers is dat ze veel doorzettingsvermogen hebben. Ze worstelen vaak met de overheid; voor het verkrijgen van een vergunning voor een verbouwing, voor het organiseren van een evenement of voor het uitbreiden met retailactiviteiten. Gelukkig laten zij zich niet gek maken en blijven ze zoeken naar creatieve oplossingen.

In Misset Horeca nummer 12 van 29 juni staan verhalen van ondernemers met een missie. Nel Schellekens, chef van De Gulle  Waard in Winterswijk vecht voor het regionale product en strijdt tegen verspilling. De broers De Jager van Hajé Linielanding willen hun bedrijf letterlijk op de kaart zetten. En Maarten Meurs van ABC restaurants heefteen grensoverschrijdende missie. Hij opent in september het grootste restaurant van het Midden-Oosten.

Ondertussen werken we met het team van Misset Horeca achter de schermen hard aan het versterken van onze producten. In september herlanceren we het magazine en de website. Want ook ik heb een missie: Misset Horeca nog beter, relevanter en mooier maken.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels