nieuws

Koffieconcept

Horeca

Douwe Egberts wil met zijn nieuwe koffieconcept Café DE de koffiebeleving vooral onder jongeren vergroten. Gekozen is voor een totaalconcept (franchising), waarbij niet alleen het koffiedrinken een rol speelt, maar ook de omgeving. Ieder Café DE is wat betreft uitstraling, sfeer en assortiment gelijk en is vooral geschikt voor horeca-achtige locaties. Douwe Egberts zorgt voor […]

Douwe Egberts wil met zijn nieuwe koffieconcept Café DE de koffiebeleving vooral onder jongeren vergroten. Gekozen is voor een totaalconcept (franchising), waarbij niet alleen het koffiedrinken een rol speelt, maar ook de omgeving.

Ieder Café DE is wat betreft uitstraling, sfeer en assortiment gelijk en is vooral geschikt voor horeca-achtige locaties. Douwe Egberts zorgt voor de inrichting van het café, maar ook voor de training van het personeel en voortdurende vernieuwing van het assortiment. ‘We doen dit aan de hand van marktonderzoek, waardoor het concept altijd inspeelt op de laatste ontwikkelingen en trends. Voor de ondernemer betekent dit dat hij niet bang hoeft te zijn dat het concept veroudert’, zegt pr-medewerkster Viola Peulen.

Café DE heeft een breed assortiment cappucino’s, zwarte en koude koffies en specialiteiten. Op de moderne tafels staan menukaarten, waarin alle verkrijgbare koffievariaties worden beschreven, zoals Tre Montana, Lazy Noon en Kouwe Douwe.Café DE is er in twee verschijningsvormen: koffiecafés om te exploiteren in bestaande horeca- of cateringformules, en mobiele units die inzetbaar zijn bij evenementen die Douwe Egberts zelf (mee) verzorgt.

Voor informatie: Douwe Egberts, Utrecht. Tel. (0800) 05 89.

Reageer op dit artikel