KISS: Hét joint promotion event van 2005

Op 14 februari 2005, Valentijnsdag, organiseert KEGA Promotional Partners in samenwerking met The Live House in de Marienhof in Amersfoort KISS, hèt joint promotion event van het jaar.

KISS (Keep it Smart & Simple) is een marketingterm die veelvuldig gebruikt wordt en is natuurlijk het Engelse woord voor zoenen. Het KISS-principe geldt ook bij joint-promotion; het vinden van de perfecte partner en het samen met een ander merk actievoeren. Wie is de perfecte partner en hoe wordt resultaat bereikt? Daarover gaat KISS, het joint promotion event van 2005.

Het programma start om 10.00 uur is inclusief lunch en ‘hartverwarmende’ borrel en duurt tot 18.00 uur. René Hendriks, specialist op gebied van joint promotions, vertelt over trends en ontwikkelingen. Er zijn workshops om de perfecte joint promotion op te zetten. Elkaars werk wordt beoordeeld. Joint promotions worden geëvalueerd en de SuperKISS 2005 wordt gekozen.Voor meer informatie of opvragen van het inschrijfformulier surf naar www.kissevent.nl. De kosten voor deelname aan hét joint promotion event van 2005 zijn € 142,00.