Titel 'IJssalon van het Jaar' levert extra klanten op

Titel 'IJssalon van het Jaar' levert extra klanten op

De winnaars van de wedstrijd 'IJssalon van het Jaar' van 2002, Marcel en Marjo Janssen, zijn het erover eens. De titel heeft een grote impact op je bedrijf en brengt veel goeds. IJssalon Florence heeft na de overwinning veel nieuwe klanten aangetrokken en de publiciteit rondom de titel heeft het echtpaar bepaald geen windeieren gelegd.

'Uiteraard hebben wij ook meer geadverteerd ten opzichte van andere jaren. Maar dat onze klantenkring dankzij deze titel is uitgebreidt is een feit', verklaart Marjo Janssen. 'Ook zijn we buitengewoon goed geholpen door het perfecte pr-team dat wij tot onze beschikking kregen.'

De gouden ijscoupe 'Expedition Robinson' is inmiddels een succesnummer geworden. 'Normalerwijze sluiten wij onze zaak om tien uur. Maar op zekere avond arriveerden om een paar minuten een groep van zestig personen. Allen wilden zij graag de bekroonde ijscoupe proeven. Ik heb toen alle glazen van het terras en uit de zaak bij elkaar gesprokkeld, en ik ben aan de slag gegaan. Het werd een latertje, maar om half één ging iedereen met een voldaan gevoel naar huis. Dat doet je dan je toch goed!'