Horeca-aanbiedingen op GroupDeal.nl

Horeca-aanbiedingen op GroupDeal.nl

Het nieuwe kopersplatform GroupDeal.nl gaat ook horeca of horecagerelateerde producten aanbieden. Maandag is het platform gelanceerd waarbij consumenten via sociale netwerken als Hyves, Facebook en Twitter gezamenlijk aanbiedingen in de wacht slepen.

Het idee achter GroupDeal.nl is dat consumenten via de site collectief bij bedrijven de laagste prijzen bedingen. GroupDeal.nl wil per stad aanbiedingen plaatsen met Amsterdam als vertrekplaats. Binnenkort moeten Rotterdam, Utrecht en Den Haag volgen.

‘Sociaal winkelen’, zoals het ook wel wordt genoemd, gaat ook aanbiedingen uit de sector Uitgaan presenteren. Het koopsysteem werkt alleen als er een minimum aantal kopers is voor een betaald product of dienst.

Volgens directeur Bas Wijnen van GroupDeal.nl stimuleert het geïnteresseerden om vrienden warm te maken voor aanbiedingen. ‘Uit eten gaan, popconcerten bijwonen of een fitnessabonnement; het wordt op deze manier weer betaalbaar’, aldus Wijnen.