Gasten Hampshire niet met lift maar met trap

Gasten Hampshire niet met lift maar met trap

Hampshire hotels stimuleert gasten om met de trap te gaan in plaats van de lift te nemen. De hotelketen doet daarom mee aan de Nationale Traploopweek, van 14 tot 18 september 2009. Hampshire zet medewerkers en gasten in die week in beweging in al haar hotels

De Nationale Traploopweek is een initiatief van het Diabetes Fonds en de campagne 30 minuten in beweging van de NISB. Overgewicht en geen beweging zorgen voor een verhoogde kans op diabetes.

Hotelgast stimuleren

‘Wij gaan in de bewuste week in september onze gasten stimuleren om de trap te nemen in plaats van de lift en gezond te bewegen. We houden diverse acties om het traplopen en bewegen te stimuleren,’ aldus Hampshire.

Hampshire Inns, Hotels en Classics hebben tevens een speciaal Traploop-arrangement in het leven geroepen. Hiervan wordt een deel van de opbrengst aan het Diabetes Fonds gedoneerd.

Andere deelnemers zijn KLM, Philips en ING.