Convenant AF&BM, HotelloTOP en MHSsence

Convenant AF&BM, HotelloTOP en MHSsence

De Association of Food & Beverage Management (AF&BM), HotelloTOP en MHSsence hebbe tijdens de Horecava het 'Horecanetwerk-convenant' ondertekend.

De drie partijen gaan hiermee een samenwerking aan om elkaars netwerk nog meer met elkaar in contact te brengen en kennis over te dragen, zo laat de AF&BM weten. Doel hierbij is om over en weer het imago te benutten en deze verder te versterken.

De organisaties gaan in gezamenlijk overleg activiteiten te organiseren, waarbij gebruik gemaakt wordt van elkaars bronnen, expertise, mankracht, mediamiddelen, et cetera.

Het convenant is ondertekend op de Horecava, voorafgaand aan de HotelloTOP op woensdag 13 januari.

Mijlpaal

Voorzitter Richard Francke van de AF&BM over de deal: ‘ De samenwerking tussen de drie netwerkorganisaties zien wij als nieuwe mijlpaal in de ontwikkeling en verdere professionalisering van onze vereniging’.

Directeur Maartje Beijsens van HotelloTOP vindt het tijd dat hospitality managers zich als co-makers gaan ontwikkelen. ‘HotelloTOP, MHSsence en de AF&BM zijn op diverse vlakken complementair aan elkaar, maar tegelijkertijd ook heel verschillend. Van samenwerken worden we alledrie niet slechter en kunnen we alleen maar van elkaar leren’.

Blij

Mede-oprichter Hubert Ummels van MHSsence: ‘AF&BM en Hotellotop zijn voor ons ideale partners, het geeft aan dat het belang van elkaar versterken en kennis vermenigvuldigen door te delen, de manier is. Wij zijn hier heel blij mee’.

De AF&BM is een vereniging voor food- and beverageprofessionals uit de horeca, catering en aanverwante branches. HotelloTOP is een netwerkorganisatie voor afgestudeerden van de hoge (inter)nationale hotelscholen. Stichting MHSsence is ontstaan uit de gedachte dat er weinig gedaan wordt om afgestudeerden van middelbare hotelscholen in Nederland bij elkaar te brengen, voor kennisoverdracht en het 'gezellig een biertje' doen landelijk en lokaal te bevorderen.