Kenndie doet zijn onthulling in een interview op HighProfile.nl. ‘Een volgende stap na Branche is een eigen brand op het gebied van Health. Golden Tulip zal in april uitkomen met onze keten van Spa’s. Het gaat om ten minimale twee. Je moet rekenen op drieduizend vierkante meter qua grootte’, aldus Kennedie.
Kwaliteit
De onthulling valt samen met de lancering van het nieuwe restaurantmerk Branche. Dat werd gepresenteerd in Golden Tulip Loosdrecht. Eind volgend jaar wil Kennedie vijftig hotellocaties voorzien van het restaurant, waarbij de nadruk ligt op kwaliteit.
Consistente kwaliteitskeuken
Kennedie over Branche: ‘Ik wil gewoon een consistente kwaliteitskeuken hebben. Hij hoeft niet de kwaliteit van Michelinsterren hebben, maar ik wil overval waar ik ook zit dat onze gasten een uitstekende tournedos kunnen hebben, heerlijke frietjes en gewoon erg lekker eten. Het gaat om een restaurant waar je twee, drie keer per week eet’.