Henke nieuwe marketingman Park Plaza

Henke nieuwe marketingman Park Plaza

Robert Henke is de nieuwe Vice President Marketing van Park Plaza Hotels. Henke werkt ruim vijf jaar voor Park Plaza. Daardoor was hij onder meer actief voor Hilton en Golden Tulip.

Henke wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van alle marketingstrategieën van het hotelbedrijf. Inclusief het opzetten van samenwerkingsverbanden, het uitbreiden van loyaliteitsprogramma’s en e-commerce activiteiten.

Robert Henke sloot zich in 2001 aan bij Park Plaza Hotels in Londen als marketing manager voor EMEA. Daarvoor maakte hij onderdeel uit van het marketingteam van Golden Tulip en van Hilton op het hoofdkantoor in de VS.

Chief operating officer Erik van Kessel zegt verheugd te zijn met de benoeming van Henke. ‘Deze rol is vitaal voor de ontwikkeling van de merken van Park Plaza Hotels in deze tijd van groei. Robert heeft de perfecte ervaring op dit gebied en dankzij zijn lange toewijding aan Park Plaza Hotels is hij de ideale persoon om het marketingbeleid voor ons te leiden’.