Stach opent foodshop in Mercure Hotel

Stach opent foodshop in Mercure Hotel

De Amsterdamse eetwinkel Stach, gespecialiseerd in verantwoorde to-go producten en (on)bekende specialiteiten van lokale leveranciers, heeft een foodshop geopend in Mercure Hotel Amsterdam City.

In de shop, die dezelfde uitstraling heeft als de verschillende Stach-vestigingen in Amsterdam, Utrecht en Overveen, is een groot deel van het wisselende assortiment te koop. Stach, de eigenaar van Stach, is constant op zoek naar nieuwe verse producten van het liefst kleine en lokale ondernemers. Deze aanpak past binnen de filosofie van Mercure Hotels.

Keuze
'Met de veranderende behoeftes van onze gasten is het belangrijk om constant op zoek te gaan naar concepten die deze behoeftes beantwoorden. Stach helpt ons in het bieden van een unieke en kwalitatieve eet-beleving in een laagdrempelige sfeer. Daarbij is Stach, net als Mercure, ‘locally inspired’ waardoor het concept precies past bij onze belofte; een unieke ervaring geïnspireerd door de lokale omgeving', aldus Ad Hoondert, de General Manager van het hotel.

Gezellige bedrijvigheid
De foodshop heeft in korte tijd al veel nieuwsgierige (hotel)gasten mogen ontvangen. Vooral de verse salades en de Hollandse producten als stroopwafels zijn erg in trek. 'De uitstraling van Stach geeft onze hotellobby een nieuwe impuls. Het veroorzaakt een gezellige bedrijvigheid waardoor onze gasten langer in de bar en lobby blijven hangen. Ook niet-hotel gasten en omwonenden zijn van harte welkom in ons hotel om gebruik te maken van het STACH assortiment. Daarmee willen we natuurlijk graag de link maken met iedereen in de lokale omgeving van het hotel', aldus Hoondert.

foodvisie

Kijk voor meer foodtrends op Foodvisie.nl