Nieuwe huisstijl en logo voor Hotel Haarhuis

Nieuwe huisstijl en logo voor Hotel Haarhuis

Hotel Haarhuis in Arnhem is het jaar 2017 fris gestart met een nieuw bedrijfslogo én een nieuwe huisstijl.

Het afgelopen jaar heeft Hotel Haarhuis hard gewerkt aan haar hotel. Zo zijn de standaard tweepersoonskamers grondig aangepakt en voorzien van een moderne nieuwe look. Met deze renovatie heeft Hotel Haarhuis een tweede stap gezet in haar renovatieprogramma, om alle 84 kamers die zich bevinden in het jaren ‘50 en ‘60 pand” te voorzien van een nieuwe look die past bij het hotel en de moderne reiziger.

Renovatie

De start van de renovatie was in 2015 met de vernieuwing van de éénpersoonskamers en zal in 2017 worden afgerond met het aanpakken van de comfort kamers.

Logo

Het nieuwe logo bestaat uit twee delen; enerzijds het symbool van het hotel en anderzijds de naam. In het symbool is het karaktervolle en herkenbare jaren ’50-60 pand verwerkt. Hierin zijn tevens de twee krachtige HH’s van Hotel Haarhuis te ontdekken. Voor de naam is gekozen voor een lettertype uit de 'oude doos van Haarhuis' en is voor vele gasten een vertrouwd beeld.
Directeur Arjen de Vries: 'Ons doel was een sterk en uniek beeldmerk te creëren, waarbij de klasse en kracht van het 98 jarige hotel tot uiting zou komen. De donker blauwe kleur, de vorm van het pand en het lettertype maken het logo een herkenbaar geheel en een reflectie van onze kernwaarden.'
Het nieuwe logo zal vanaf januari 2017 zichtbaar zijn in het hotel en in alle online en offline communicatie van het hotel.