Best Western lanceert twee boutiquemerken: Sadie en Aiden

Best Western lanceert twee boutiquemerken: Sadie en Aiden

Best Western lanceert twee boutiquemerken tegelijkertijd: Sadie HotelSM en Aiden HotelSM. Sadie Hotel zal in het luxesegment concurreren en Aiden Hotel in het hogere middensegment.

'Sadie Hotel en Aiden Hotel zijn stijlvolle, verfijnde en unieke hotelmerken die de stijl en het gevoel van de regio weerspiegelen en gasten in elk hotel een gevoel van avontuur en plezier geven', aldus David Kong, president  en ceo van Best Western. 'Zowel Sadie Hotel als Aiden Hotel biedt onafhankelijke hoteliers of ontwikkelaars met (keten)hotels de mogelijkheid om hun pand te herpositioneren.'

Toegang tot netwerk Best Western

Sadie Hotel en Aiden Hotel vullen volgens Best Western een gat in het luxehotelsegment en geven ontwikkelaars de kans om creatief te zijn en de lokale cultuur in hun ontwerpen te integreren. 'Zo kunnen ze een bestaand hotel vernieuwen of rebranden en een moderne, levendige sfeer geven.' Elk hotel krijgt de beschikking tot de systemen, ondersteuning en distributienetwerk van de hotelketen.

Met de lancering van Sadie Hotel en Aiden Hotel bestaat het huidige portfolio van Best Western uit dertien merken. Hiermee wordt de ontwikkeling voortgezet die is ingezet met de merkvernieuwing waarin het bedrijf twee miljard dollar heeft geïnvesteerd. Sadie Hotel en Aiden Hotel krijgen tevens toegang tot het bekroonde Best Western Rewards-programma, dat zo'n 50% van de bruto kamerinkomsten van hotels voor zijn rekening neemt.