nieuws

Combi bitterbal en borrel als nieuw fenomeen

Restaurant

Al decennia populair, bitterballen en borrels. Als combi (in naam en concept) maakt het nu een opleving. De Bitterballenborrel, ofwel (zakelijk) netwerken op informele wijze op bijzondere locaties. De horeca vaart wel bij dit snel oprukkende fenomeen.

Combi bitterbal en borrel als nieuw fenomeen

De Bitterballenborrel is een betrekkelijk jong concept. Het staat pas sinds enkele maanden op de kaart. De BBB wordt iedere donderdag van 17.00 tot 20.00 uur georganiseerd op toonaangevende horecalocaties in heel Nederland. Deze zakelijke netwerkontmoetingen worden al gehouden in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Bussum, Delft, Den Haag, Eindhoven, Hilversum, Maastricht, Middelharnis, Nijmegen, Rotterdam, Zoetermeer en Utrecht. Het aantal geínteresseerden dat in hun woonplaats ook een BBB wil organiseren, groeit nog steeds (flink).

Initiatiefnemer is Robert Jan Fick, onder meer van Training Netwerken en oprichter van Health Care Platform Nederland. ‘De Bitterballenborrel is bedoeld voor persoonlijke en zakelijke ontwikkeling. Natuurlijk is het leuk als u uiteindelijk zaken kunt doen maar gezelligheid en informeel met elkaar in contact komen staan voorop’, aldus Fick op zijn site.

De borrels worden georganiseerd voor ondernemers, managers, directeuren en anderen die snel en doeltreffend willen netwerken in een prettige ambiance. Fick wordt ondersteund door managers Bart Rombouts en David Zilli. Die laatste is ook eigenaar restaurant/lounge Zilli in Arnhem. Daar wordt donderdag 10 november de eerste BBB van Arnhem gehouden. Tal van andere horecaondernemers omarmen dit nieuwe initiatief en zien het als een welkome (additionele) omzetaanvulling.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels