Loyaliteitsprogramma Sligro na de zomer van start

Loyaliteitsprogramma Sligro na de zomer van start

Het loyaliteitsprogramma van horecagrossier Sligro voor haar Emté-supermarkten en afnemers in de foodservice, gaat na de zomer definitief van start. Dat laat foodservicedirecteur Willem-Jan Strijbosch weten in een interview met Misset Horeca.

Momenteel loopt er een test met het loyaliteitsprogramma. Daarbij wordt de techniek verfijnd en getest. Na de zomer is de definitieve start. 
Klanten van Sligro's supermarktketen Emté kunnen sparen voor cadeau's. Daaraan zijn onlangs vouchers voor uitjes in de foodservice toegevoegd.
Momenteel zijn er 500 tot 1000 foodserviceklanten van grossier Sligro gekoppeld zijn aan het spaarsysteem van de 130 Emté's. De supermarkten zitten vooral in het oosten en zuiden van Nederland.

Nieuwe markten

Volgens foodservicedirecteur Strijbosch kunnen horeca-afnemers met het spaarprogramma van de supers nieuwe markten en klanten aanboren. Met de foodservicebedrijven die deelnemen aan het loyaliteitsprogramma heeft Sligro afspraken gemaakt over de vergoedingen. Over de inhoud hiervan, wil Strijbosch geen mededelingen doen.
Meer over dit spaarprogramma en de revitalisatiekoers van Sligro in Misset Horeca nummer 13 van 19 juli 2014.