Na Pinkpop winnaar Happy Drinks voor de horeca beschikbaar

Na Pinkpop winnaar Happy Drinks voor de horeca beschikbaar
Happy Drinks siroop van PinkyRose

Na Pinkpop komt de winnende alcoholvrije cocktail van Mark Jedski, The Madonna, voor de horeca op de markt. PinkyRose heeft een siroop gemaakt waarmee de winnende alcoholvrije cocktail van Happy Drinks The Battle in twee of drie handelingen te maken is.

Op zaterdag 3 juni 2017 lanceert Pierre Wind tijdens Pinkpop de mocktail The Madonna in het Happy Drinks café aan de Kalm-aan-laan op het festival.

The Madonna is het resultaat van een unieke samenwerking tussen Pinkyrose, Happy Drinks en Mark Jedski van De Smaak Ambassade. Mark Jedski won eerder dit jaar Happy Drinks The battle met zijn alcoholvrije versie van Gin-tonic. Happy Drinks siroop van PinkyRose

Zijn recept is door Pinkyrose uitgewerkt tot een special edition Herbal Bergamot Tonic. Deze wordt aan de horeca aangeboden. De opbrengst gaat naar de stichting Music Matters. Na de introductie op Pinkpop zal de inschrijving worden geopend voor de horeca.

Wilt u The Madonna in uw horecazaak, sportkantine, muziekpodium of jongerencentrum op de kaart zetten?

Happy Drinks The battle

Mat Buitelaar (Pinkyrose) zat in de jury van The battle en was meteen enthousiast over Marks Jedski’s recept. ‘The Madonna was een terechte winnaar en zou zomaar dé mocktail van 2017 kunnen worden. De receptuur moest dan wel simpeler zodat iedere horecazaak de The Madonna op de kaart kan zetten.’

Buitelaar heeft het recept vervolgens uitgewerkt in een nieuwe Pinkyrose-smaak. Deze wordt geleverd met een perfect serve barkaart zodat iedere bartender met een paar handelingen The Madonna kan maken.

Opbrengst naar Music Matters

de winnende mocktail van happy drinks the battle the madonnaLex Lemmers van het Trimbos-instituut is erg blij met de samenwerking rondom The Madonna. ‘Mat Buitelaar kwam zelf met het idee om een siroop van het winnende recept te maken. Hij hoefde er geen cent aan te verdienen. En stelde voor om de volledige opbrengst aan een jongerenproject te schenken. Voor ons gaf dat een extra dimensie aan Happy Drinks The battle.’

Lemmers: ‘In overleg met elkaar is er een jongerenproject gekozen. Mark Jedski kwam met het idee om een ‘muziek-project’ te kiezen en dit leidde ons naar de activiteiten van de stichting Music Matters uit Rotterdam.’

Met de opbrengst van de Herbal Bergamot Tonic gaat Music Matters kwetsbare Rotterdamse kinderen en jongeren in een muzikaal zonnetje zetten.

Over Happy Drinks

Met Happy Drinks zetten Pierre Wind en het Trimbos-instituut zich al jaren in voor een spannender alcoholvrij aanbod in de horeca. “