Sligro in Terneuzen heropend: assortiment uitgebreid en geactualiseerd

Sligro in Terneuzen heropend: assortiment uitgebreid en geactualiseerd
v.l.n.r.: Jurgen Bracke, Kees Kiestra, Eric van Bochove, Roberta Pagnier, Edwin Vinke

De volledig verbouwde Sligro-vestiging in Terneuzen is donderdag 15 november heropend. De zaak werd flink verbouwd, maar ook het assortiment is er uitgebreid en geactualiseerd.

Roberta Pagnier (presentatrice 24Kitchen), Kees Kiestra (directeur Sligro zelfbedieningsgroothandels) en Jurgen Bracke (vestigingsdirecteur Sligro Terneuzen) hebben samen met Edwin Vinke en Eric van Bochove de officiële openingshandeling verricht.  De afgelopen periode is de groothandel compleet verbouwd. Het assortiment is uitgebreid en geactualiseerd met onder meer kaas, zuivel en een uitgebreid diepvriesassortiment met vlees, wild en gevogelte, vis brood en banket.

Gedurende de gehele openingsdag konden Sligro-klanten een inspirerend programma beleven. Kookdemonstraties, proeverijen, workshops, outdoor cooking, foodtrucks en nog veel meer. Dit werd allemaal verzorgd door TV-koks, topchefs uit de regio en leveranciers. Zo waren er masterclasses door Edwin Vinke** van De Kromme Watergang in Hoofdplaat, Eric van Bochove* van ‘t Vlasbloemeken in Koewacht, Francois de Potter* van La Trinité in Sluis en tv-kok Roberta Pagnier van 24Kitchen en Koffietijd.

Restaurantactie

Ter gelegenheid van de opening startte Sligro samen met zo’n 28 restaurants in de regio een restaurant-spaaractie. Bij iedere besteding van € 100 bij Sligro Terneuzen ontvangt de klant een spaarzegel. Met vier zegels is de spaarkaart vol en bij Sligro Terneuzen in te wisselen voor een dinercheque van € 25. Te verzilveren bij de deelnemende restaurants. Meer info op: restaurantactie.sligro.nl/terneuzen

Over Sligro

De opbrengsten bij de groothandels van Sligro namen afgelopen jaar met 7,8 procent toe tot ruim 2,1 miljard euro. Dat was deels te danken aan overnames en aan de samenwerkingsovereenkomst die het bedrijf sloot met Heineken over de distributie van bier en cider voor de Nederlandse horeca. Op eigen kracht werd een groei gerealiseerd van 3 procent.