Dit blijkt uit een mailwisseling tussen Iens en een restaurateur, die in handen is van Misset Horeca. Deze aanpassing komt nog bovenop het eerder
Kapotte stoelen
De ondernemer klaagde over een oude recensie waarin wordt gesproken over kapotte stoelen en de houding van de eigenaresse. De stoelen zijn al lang vervangen en het zou ‘slechts’ een bedieningsmedewerker betreffen. Een medewerker van Iens reageert door te zeggen dat de specifieke recensie niet kan worden verwijderd, maar dat wel alles van voor 2009 uit kan worden gezet.
Dat nu oude recensies kunnen worden uitgezet lijkt een rechtstreeks gevolg van het artikel in Misset Horeca en het
Compleet overzicht
Ondernemer Sander Hendrix van restaurant Manna in Nijmegen, deelnemer aan het debat, opperde ook dat ondernemers de keus moeten krijgen helemaal niet op de site van Iens voor te komen. Oprichtster Iens Boswijk gaf toen aan tafel al aan dat dit niet gaat gebeuren omdat ze een compleet overzicht van de Nederlandse horeca wil geven. Ook heeft Boswijk