Misset Horeca Live editie 34
De jury was zeer te spreken over de naam 'Een Dagje Uiterlijk'. Het geeft heel goed weer waar het bijdit event om draaide. Qua sfeer paste het event uitstekend bij Etos. De jury zette enige kanttekeningen bij het behalen van de doelstellingen. Etos slaagde er niet in hetgewenste aantal leveranciers aan te trekken. Je kunt je echter afvragen of andere factoren daarbij ookgeen rol hebben gespeeld. Daar staat tegenover dat het event 11.000 bezoekers meer trok dan devorige keer dat het event werd gehouden. De inzending is met brons bekroond omdat met het concept en de invulling van een 'levende winkel'het merk persoonlijk werd gemaakt voor de klanten. Het verlevendigde ongetwijfeld het beeld van deretailer Etos. Het concept was volgens de jury echter onvoldoende creatief en gedurfd om voor zilverin aanmerking te komen.
Dit artikel lezen?
Probeer nu ons abonnement 1 maand gratis en:
- Krijg antwoorden op jouw belangrijkste ondernemersvragen
- Ontvang praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt
- Volg de laatste trends en ontwikkelingen via onze nieuwsbrief