Tips om no shows te voorkomen
No show is nog altijd een veel voorkomend probleem in de horeca. Uit eerder onderzoek blijkt dat dit restaurants gemiddeld €1800 per maand kost. Hoe kan je no show voorkomen?
Op deze pagina vind je verzamelingen van artikelen over de bediening. Met tipverhalen, best practices of uitleg krijg je antwoord op vragen over dit onderwerp. Van gastbenadering tot het samenwerken binnen het team, digitalisering en hygiëne. Direct hieronder vind je een uitgelichte selectie door de redactie.
No show is nog altijd een veel voorkomend probleem in de horeca. Uit eerder onderzoek blijkt dat dit restaurants gemiddeld €1800 per maand kost. Hoe kan je no show voorkomen?
Hoe ga je om met apart afrekenen bij grote groepen? Misset Horeca zet tien opties op een rij.
Productkennis speelt in toenemende mate een rol in de horeca. Niet alleen verwacht de gast dat een medewerker iets kan vertellen over smaak en ingrediënten, ook het verhaal achter een product wordt steeds belangrijker.
Het check-in gesprek is een belangrijk onderdeel van het opbouwen van een goede werkrelatie met je medewerkers en het draagt bij aan een positieve werkomgeving. Met deze 25 vragen voer je een goed check-in gesprek.
Ieder bedrijf heeft te maken met wetten en regels. Als je personeel in dienst hebt, is kennis van het arbeidsrecht nodig. Dit zijn de belangrijkste wetten en artikelen waar je als horecaondernemer mee te maken hebt.
Als er sprake is van een hoog ziekteverzuim bij een horecamedewerker, dan is het tijd voor een gesprek.
Hoe voer je een beoordelings- of functioneringsgesprek met je medewerkers?
No show is nog altijd een veel voorkomend probleem in de horeca. Uit eerder onderzoek blijkt dat dit restaurants gemiddeld €1800 per maand kost. Hoe kan je no show voorkomen?
Hoe ga je om met apart afrekenen bij grote groepen? Misset Horeca zet tien opties op een rij.
Productkennis speelt in toenemende mate een rol in de horeca. Niet alleen verwacht de gast dat een medewerker iets kan vertellen over smaak en ingrediënten, ook het verhaal achter een product wordt steeds belangrijker.
Stef Driessen, sector banker Leisure bij ABN AMRO, is er van overtuigd dat je in de horeca je marge kan ver(drie)dubbelen door slim gebruik van kunstmatige intelligentie. Hoe? Dat legt hij uit.
Horecaondernemer René Bogaart laat niets aan het toeval over. Ook wat betreft gastbenadering heeft de succesvolle tycoon een messcherpe strategie.
Het mooie voorjaarsweer kan voor horecaondernemers een flinke uitdaging zijn als het personeel niet op tijd geworven en ingewerkt is.
De QR-code in de horeca is op zijn retour.
Steeds meer ondernemers willen voorkomen dat mensen weggaan en laten ze participeren in het bedrijf. Dat kan met een relatief simpele winstdeling, maar ook door het geven van aandelen en mede-eigenaarschap. Er zitten wel haken en ogen aan.