Stappenplan: zo pak je een functioneringsgesprek aan
Hoe voer je een beoordelings- of functioneringsgesprek met je medewerkers?
Op deze pagina vind je verzamelingen van artikelen over de bediening. Met tipverhalen, best practices of uitleg krijg je antwoord op vragen over dit onderwerp. Van gastbenadering tot het samenwerken binnen het team, digitalisering en hygiëne. Direct hieronder vind je een uitgelichte selectie door de redactie.
Hoe voer je een beoordelings- of functioneringsgesprek met je medewerkers?
Steeds meer ondernemers willen voorkomen dat mensen weggaan en laten ze participeren in het bedrijf. Dat kan met een relatief simpele winstdeling,...
Vaatwasmachines hebben zelf ook regelmatig een flinke poetsbeurt nodig. Voor een goed wasresultaat en om de machine in topconditie te houden, moet er...
Hoe voer je een beoordelings- of functioneringsgesprek met je medewerkers?
Er zijn veel wijnopleidingen en nog meer opleidingsinstituten je ziet haast door de bossen de boom niet meer. Van SDEN tot SVH, Peter Klosse of WSET,...
Het check-in gesprek is een belangrijk onderdeel van het opbouwen van een goede werkrelatie met je medewerkers en het draagt bij aan een positieve...
Ieder bedrijf heeft te maken met wetten en regels. Als je personeel in dienst hebt, is kennis van het arbeidsrecht nodig. Dit zijn de belangrijkste...
Vaatwasmachines hebben zelf ook regelmatig een flinke poetsbeurt nodig. Voor een goed wasresultaat en om de machine in topconditie te houden, moet er...
Een personeelsplanning maken voor je restaurant, hotel of café kan een hele puzzel zijn. Wie rooster je wanneer in? Wat is een goede bezetting? Wat...
Wat zijn de belangrijkste gastvrijheidslessen die je nieuwe medewerkers meegeeft in het terrasseizoen? We vroegen het horecaondernemers en zetten de...
De mug is momenteel een grote bron van ergernis. Er wordt gesteld dat er sprake is van een muggenplaag die veel overlast veroorzaakt. Misset Horeca...
Steeds meer ondernemers willen voorkomen dat mensen weggaan en laten ze participeren in het bedrijf. Dat kan met een relatief simpele winstdeling,...
Een grote uitdaging in de horeca is zorgen voor voldoende medewerkers. Ondernemers zouden vaker een beroep op een 'vergeten' doelgroep kunnen doen,...
Medewerkers werven of behouden voor het zomerseizoen. Als horecaondernemer in Den Haag weet Patrick van Aller, eigenaar van Gastropub Van Kinsbergen,...
Als kennis macht is, wat zou je dan doen met een 360° gastprofiel? Die vraag stond centraal tijdens een hospitality-event georganiseerd door de...